• Publikováno 18.06.2023       • zhlédnuto 1186x

3 závodní podnik Českého Mistrovství
Na dráze Prokart Raceland GmbH & Co. KG u městečka Wackersdorf se konal 3 podnik Českého Mistrovství.
Na základě přání pilota, sponzorských a partnerských povinností se účastníme několika vybraných závodů v České Republice a pak se vracíme k elitním závodům do Itálie a Německa. Předposledním takto vybraným závodem v Českém mistráku, byl právě Wakáč, je to super náročná trať, která prověří pilota a tým.
Na tento závod jsme měli 4 denní soustředění o týden dříve. Zde se hned první den ukázalo, že rychlost máme, ale že se musíme zaměřit na přitvrzení na trati, tedy nenechat se opět vyvést mimo trať a tímto směrem byl veden důrazný kondiční trénink pilota. A jak se zdá, tak již začíná dávat ten brutální přechod z Easy-60 hned do OKJ
Hodnocení závodu: Kvalifikace P-5, 1-ST HEAT P-7, 2-ST HEAT P-8, Superfinále P-7.
S podruhé za sebou zajetou kvalifikací na P-5, kdy byl ještě v posledních dvou kolech Maty bržděný si myslíme, že se na českém rybníčku neztratí. Rychlost tam jak to vypadá je a ve spojení s perfektně připraveným podvozkem od Strandel Motorsport  a motory nám od MACHAČ Motorsport také jedou super ...…. Je vidět, že jsem se již rozkoukali, zbavili se nefunkčních přívěšků a spolupráce jde správným směrem.
Jízdy 1 a 2 byli poznamenané docela brutálními kolizemi po startu, do kterých jsme se sice nezamíchali, ale nechali něco v hlavičce pilota. V jízdním stylu již bylo vidět, že se nenechá jen tak odstavit, ale stále to bylo ještě takové nemastné, neslané a víc koukal dozadu, než dopředu.
O přestávce Matyasovi vedení a mechanici týmu vysvětlili a namalovali hned několik úsměvných názorů, jaký je vlastně rozdíl mezi ženou a mužem. A také se mu nelíbila zrcátka z vejtřasky, která se začala před superfinále přidělávat na káru… 
Pravděpodobně to zabralo a superfinále, již pokračovalo v úplně jiném levelu. Maty jel svoji superfinálovou spanilou jízdu a bojoval po Vitverovsku… . Dvakrát se sice nechal v zápalu boje vyvést a propadnout na konec, ale zase si to vybojoval směrem do předu. Dlouho mu také patřilo nejrychlejší kolo v závodě, ale to nejhlavnější pro nás ???  poprvé přijel s OKJ po 16 kolech do cíle vychechtaný, spokojený, že si to užil…. A tak můžeme opustit mistrák a spřádat plány pro návrat do Itálie, která nám sice ukáže, že jsme tužky, ale již nebudeme totální jabloně J

Moc také děkujeme všem, co nám pomáhají, ale i těm co do nás neustále kopou, hodně nás to posiluje a pomáhá se směřováním našich zájmů na další roky v kartingu..
Typ SVC