Motosport - SVC Group Vitver racing

2018

Úžasný rok 2018 pro Audi TT-R DTM, pro pilota Vladimíra Vitvera i pro tým SVC Group. Rok plný nervů, technických komplikací i zdravotních problémů samotného pilota. Tvrdě odmakaný rok plný zážitků. Na konci sezóny se tým zúčastnil Masters 2018 - závodu mistrů Evropy v Italském Gubiu, kde reprezentoval tým ČR. V mistrovství Evropy se vrátil v žebříčku ke starým dobrým časům a znovu tak obhájil 3 celkové místo v kategorii II ( před ním pouze formulové typy ) a 1 místo ve své třídě E2-SH.

Fotogalerie

2017

Tento rok byl pro tým malinko smolný, závodní speciál Audi TT-R DTM muselo podstoupit zásadní opravu motoru a po celý rok se potkávalo s nemalými technickými komplikacemi. I přez to vše se udrželi v závodech Mistrovství Evropy do 10 místa, celkově na 8 místě a ve své třídě E2-SH na místě 2.

2016

V roce 2016 se tým vrátil do těch správných kolejí, auto tuto sezónu fungovalo excelentně. Tým se na konci sezóny zúčastnil Masters - závodu mistrů Evropy v Českém Šternberku. V Mistrovství Evropy se tým SVC Group umístil v kategorii II na celkovém 3. místě ( před ním pouze formulové typy ) a ve své třídě E2-SH na místě 1. Vladimír Vitver také získal za tuto sezónu Zlatý Volant ČR.

2015

Po crashy se dalo auto i pilot do pořádku a SVC Group se znovu zúčastnilo závodů do vrchu - Mistrovství Evropy Fia Hill Climb Championship. Závodní speciál Audi TT-R DTM se musel celý tento rok nově nastavovat i tak zakončil tým sezónu s krásným umístěním. ME – kategorie II – 6 absolutně a 2 místo ve své třídě E2-SH. SVC Group – Vitver racing vyrobilo a dodalo velké množství náhradních dílů k závodnímu speciálu Audi TT na Jamajku, ve spolupráci pokračovali i v roce 2016.

2014

To je motosport…. Klasická věta na závodech, když ne vše se daří jak má. Potká to spoustu závodních týmů, ani ten Vladimírův se tomu nevyhnul. V roce 2014 musela být sezóna předčasně ukončena již v polovině z důvodů crashe na závodech ve Slovenské Dobšiné.

2013

Přes zimu se hodně pracovalo a spoustu věcí na závodním speciálu Audi TT-R DTM se měnilo. Nastavení, elektronika... A tak v roce 2013 vyjela Audinka i v novém designu a Vladimír Vitver se s ní a svým týmem opět vyšplhal výš ve výsledkách Mistrovství Evropy, které upřednostňoval před těmi českými. Celou sezónu v ME zakončil jako první auto ˏse střechouˊ, před ním jen vozy formulového typu či ˏplacekˊ…

  • ME – kategorie II – 3 místo celkově ( před ním pouze formulové typy ), 1 místo ve své třídě E2-SH
  • MMČR – 10 místo celkově, 1 místo ve skupině E2-SH
  • Zlatý Volant ČR v závodech do vrchu – 3 místo

2012

V roce 2012 si na sebe vzal Vladimír Vitver velké břemeno v podobě zakoupení vozu Audi TT-R DTM. Tento závodní speciál byl po příjezdu do dílny SVC Group Vitver racing celý ˏrozřezánˊ a kompletně přestaven dle představ. Tento rok se auto vyvíjelo, sžívalo se s pilotem, testovalo, ale i již závodilo. Tým se poprvé účastnil závodů velké Evropy a na ty České mu tedy nezbývalo tolik času.

  • Mistrovství Evropy,ME – 4 místo celkově, 1 místo ve své třídě E2-SH
  • MMČR – 17 místo celkově
  • MMČR Team Trophy – 1 místo
  • MČR – 2 místo ve skupině E1

2011

Nový rok, nové výzvy, nový závodní speciál… Spokojenost a sžitost s vozem Lotus WR9 byla nepochybná. Ale jako vše, tak i motosport jde každým rokem dál a dál. To přimělo Vladimíra Vitvera v roce 2011 pořídit nové koníky pod kapotou. Po zkušenostech s Lotusem mu zůstal věrný v podobě závodního speciálu Lotus WR12. Díky výsledkům přicházeli i další nabídky a tak došlo na pár okruhových závodech ke spojení 2 týmů - Rock Robots + SVC Group Vitver rating v jednom úžasném závodním speciálu Pagani Zonda GR V12. Se svými Lotusy dále objížděl okruhové i kopcové závody s opět krásnými konečnými výsledky.

  • MMČR – 2 místo absolutně, 2 místo v kategorii I, 1 místo ve své třídě E1>2000
  • Fia Cup – 3 místo absolutně, 1 místo ve své třídě E1>2000
  • MMČR Team Trophy – 1 místo celkově
  • MČR – 2 místo ve skupině E1>2000

2010

Kdo tento svět rychlých aut poznal, ví, že z něj nejde jen tak odejít, naopak, že Vás absolutně pohltí. A tak v roce 2010 byl Vladimír Vitver se svým týmem SVC Group Vitver racing více po závodech, ať už těch okruhových nebo kopcových, než li doma a to již i jako reprezentant ČR. Avšak jeho čas a dřina se mu vrátili na konci sezóny v podobě úžasných výsledků.

  • MMČR – 12 místo absolutně, 2 místo v kategorii I a 1 místo ve své třídě E1>2000.
  • Fia-Cup – 2 místo v regionu 1, 3 místo v regionu 2 a 1 místo ve skupině E1>2000 Team Trophy-KWBT – 1 místo celkově MČR – 2 místo ve skupině E1>2000
  • Tento rok také zasvětil do motosportu svou dceru Lucii, která na okruhu řídila závodní speciál Radical.

2009

S ˏmazlíkemˊ Lotusem WR9 přejeli i do dalšího roku 2009, ve kterém spolu dále objížděli tratě závodů do vrchu i těch okruhových. Jeho první závodničky udělali radost novým majitelům. Vladimír se umístil v závodech MMČR na 14 místě celkově a ve své třídě E1> 2000 na místě 1 a v závodech MČR ve skupině E1 na 3 místě celkově. V tomto roce také neodmítnul nabídku a svezl se na okruhu v závodním speciálu Radical a BMW.

2008

Rok 2007 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové. S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému. Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.

2007

Hned v roce 2007 se začal zúčastňovat závodů, jen ne těch rellyových. Vybral si závody do vrchu. Ten samý rok přibyl do stáje další závodní vůz také značky Renault. Tento rok již měl tým své krásné první výsledky. Umístění v závodech Team Trophy-KWBT 1 místo celkově a ST>2000 KWBT 3 místo celkově.

2006

První spojení firmy SVC Group (tehdá ještě SVC Náchod) a motosportu bylo již v roce 2006, kdy firma sponzorovala jezdce relly s vozem Škoda Octavia WRC -> v roce 2006 a 2007 zisk titulu Mistra ČR ve sprint Relly. Majiteli firmy Vladimíru Vitverovi se v tomto adrenalinovém sportu a jeho světě tak zalíbilo, že si ještě ten samý rok pořídil své 1 závodní auto Renault Clio.