• Publikováno 02.08.2009       • zhlédnuto 338x

O víkendu 2.- 3. srpna se jel další závod série KWBT Internationa u slovenských Bánovců nad Bebravou, konkrétně pod památníkem národního povstání zvaném Jankov Vŕšok. Tohoto závodu se zúčastnilo na 100 závodníků KWBT a na 50 jezdců Slovenského mistráku.

Členy Teamové trofeje jezdící tento seriál závodů ve složení Jarka Molnárová, Tomáš Bek, Martin Šípek, Tonda Daniel, doplnil pro tento závod Vladimír Vitver s WR-9 a Jan Čermák s Renaultem Clio RS jezdící v sezoně 08 seriál MMČR.

Sobotní trénink a první závodní jízda se vyznačovala překrásným počasím, členové teamu absolvují v této sezoně tuto trať již podruhé a mají ji řádně přečtenou, což bylo ale naopak slabinou V.Vitvera, který má za první závod napsáno v kolonce "nepřítomen" . Členové teamu obsadili po první jízdě všechny přední pozice, jak ve třídách, tak i absolutně.

Ve druhé jízdě zamíchalo pořadím počasí, kdy po odjetí vozů skupin S začalo silně pršet a vše bylo jinak.

- Jarka Molnárová, která se svojí Škodou Felícíí již tradičně pojíždí dalece silnější vozy své kupiny, skončila na třetím místě v E1-1400, první v dámské trofeji a 12. v absolutním pořadí.

- Nejrychlejším jezdcem týmu sobotního dne byl Jan Čermák, jež s velkým náskokem vyhrál třídu S-2000 a skončil celkově na krásném 7. místě absolutně. Tomáš Bek v S-2000 závod nedokončil.

- V.Vitver neměl přesné informace o soupeřích jedoucích před ním v druhé jízdě díky průtrži deště, která přišla těsně při jízdách E1-2000, tak zariskoval a jel v druhé jízdě na vodě, opět na absolutní pořadí. Jenže dvoje hodiny s jedním couváním nestačili na víc než 2. místo ve
skupině a 25. celkově. Tohoto zaváhání využil Tomáš Bek a skvělou jízdou na vodě se posunul na první místo skupiny E1- 2000 před V.Vitvera a celkově skončil 18. Marian
Patrovič, který zde měl také pořadatelské povinnosti, uzavíral trojici nejrychlejších ve třídě
E1-2000 a celkově skončil 31. Na pátém místě ve třídě a na 41 místě celkově, skončil s krásným Fordem Escortem Rostislav Pilař, kterého po celý víkend trápilo obutí vozu, a to mu nepovolovalo myslet na lepší umístnění.
Jeho vozidlo je stejně jako Tondy Daniela postavené pro skupinu A, a tak má také váhový a výkonový handicap proti vozům E1, které startují v seriálu KWBT.

- Třídu E1+2000 vyhrál Martin Šípek, který přijel na Jankov Vršok s cílem probojovat se na první místo v absolutním pořadí celého šampionátu, jako jediný z jezdců startujích na vodě se probojoval do TOP 10 a absolutně byl 8. hned za J.Čermákem (ten jel ale ještě za sucha),
záda mu kryl Tonda Daniel, který skončil v E1+2000 druhý a celkově na 15. místě.

Nedělní ráno bylo opět slunečné a tak se mohla již zmiňovaná trojice znovu pustit do bojů o absolutní umístnění. Teamová strategie velela 1. M Šípek, 2. V.Vitver , 3.M.Zmeškal. Na Dallaru M.Zmeškala to nestačilo, a tak bylo pořadí nakonec přesně obrácené a to 1. M. Zmeškal, 2. V. Vitver, 3. M Šípek.

- Jarka Molnárová si opět dojela pro třetí místo v E1 -1400, první v dámské trofeji a 27. absolutně.

- Jan Čermák po sobotních skvělých časech zvolnil a kontroloval si pozici na prvním místě skupiny S-2000 a 22 absolutně, Tomáš Bek obsadil třetí místo a 28. absolutně

- Vladimír Vitver obsadil 1. místo ve skupině E1-2000 a 2. absolutně, Tomáš Bek byl druhý ve třídě a 7. absolutně, Marian Patrovič skončil na pátém místě ve třídě a 19. absolutně. *Rostislav Pilař* (OZZY) skončil 7. ve třídě a 21. absolutně.

- Martin Šípek obsadil 1. místo ve skupině E1 -2000 a 3. absolutně, Tonda Daniel byl druhý ve třídě a 10. absolutně. Trápil se s kulisou řazení, tím pádem nemohl řadit dle svých představ, a proto je jeho druhé místo ve třídě opravdu velkým výkonem.

Závod KWBT byl spojen i se závodem SAMŠ a závodem Evropské střední zóny, a tak se čekalo jak toto spojení dopadne. Ukázalo se, že při trochu dobré oboustranné vůle, se dají tyto podniky pořádat a také, že vše bude ku prospěchu motoristického sportu.

Co nato V.Vitver: Členové teamu ukázaly svoji sílu, jak jezdeckou, tak technickou a po oba dva dny nedali sebemenší šanci ostatním teamům, pomyslet na to, že by mohly členy teamu nějak dostihnout. Tímto bych jim, chtěl poděkovat za předvedené výkony a prezentaci značky Výrobce tažných zařízení SVC Náchod.

Dalším podnikem pro MMČR je Lanšrounský Laudon 30.08.2008 o týden později je naplánovaný odjezd V.Vitvera s Lotusem WR-9 do Italské Pedavena Croce d'Aune a jezdci KWBT Internacionál nají v tomto termínu závod ve Vsetíně a tak se team zase rozdělí.
Na tyto podniky si Vás Dovolujeme uctivě pozvat.
vydáno 13. srpna 2008, autor SchemberaM, přečteno 2876x

SVC Náchod Motorsport