Sezona 2024 Matyas Vitver
• Publikováno 24.12.2024 • zhlédnuto 4167x
V životě člověka přichází období, kdy musí čelit těm nejtěžším zkouškám.
V životě člověka přichází období, kdy musí čelit těm nejtěžším zkouškám. Sezóna 2024 pro nás začala s obrovskými očekáváními. Práce, dřina, přípravy - vše směřovalo k velkým cílům. Matyas dal do přípravy maximum. Od hodin strávených v posilovně, přes tréninky na trati, až po detailní rozbory každého kola. Jenže závodní sezóna není vždy o tom, jak tvrdě pracujete. Někdy se věci prostě nevyvíjejí podle plánu, a to nezávisle na tom, kolik úsilí do toho dáte a Jak jsem na vlastní kůži zažil motorsport není spravedlivý sport. Během sezóny jsme narazili na problém, který nás zasáhl hlouběji, než jsme čekali - neprofesionální přístup italského týmu DCR. Museli jsme učinit těžké rozhodnutí, tým opustit a jít vlastní cestou. A udělali jsme dobře protože za dva měsíce se DCR rozpadlo plně.
Do toho se přidaly zdravotní komplikace mé osoby, které ovlivnily některé klíčové momenty sezóny. K tomu přidejte nezaviněné nehody během závodů, které zamíchaly kartami, a najednou máte před sebou sezónu, která ani zdaleka nenaplňuje vaše původní sny. Ale víte, na co jsem nejvíce hrdý? Na to, že Matyas nepodlehl tlaku. Každý závod, každý start, každý metr na trati - vždy letěl v rámci možnosti techniky na 100 %.
To se ukázalo zejména v Champions of the Future Academy, kde ve 12 závodech proti 48 jezdcům bojoval jak mohl a na cizích tratích kde nikdy nejel a měl 1 den na to se trať naučit, byl vždy od P 6-8 a jednou P-12 místa. V před předposledním posledním závodě v Dubai ho bohužel připravily dvě nezaviněné nehody o reálnou šanci na TOP 4-5, přesto skončil na krásném 9. místě. Přesto patří mezi 5 pilotů kteří alespoň jeden závod vyhráli.
Další výzvou bylo Mistrovství světa v Anglii na Trati PFI. Tam se znovu ukázala krutost tohoto sportu - dvě nezaviněné nehody a šance na dobré celkové umístění byla ta tam. Ale i přesto ukázal, co v něm je, 11. místem v kvalifikaci a druhým nejrychlejším časem víkendu ve své kategorii OK-J .
Tato sezóna nebyla jednoduchá. Byla plná nečekaných překážek. Ale právě tyto překážky nás nutí růst. Nutí nás být lepší. A nutí nás se nevzdávat. Tímto dáváme jasně najevo, že odhodlání je na naší straně. Jsme připraveni vzít si z této sezóny lekce a další rok přijít ještě silnější. Děkujeme za vaši podporu – znamená to pro nás víc, než si dokážete Pokud vás náš příběh zaujal a chcete být součástí této cesty, podělte se o tento příspěvek s ostatními.
Tým SVC GROUP RACING
V životě člověka přichází období, kdy musí čelit těm nejtěžším zkouškám. Sezóna 2024 pro nás začala s obrovskými očekáváními. Práce, dřina, přípravy - vše směřovalo k velkým cílům. Matyas dal do přípravy maximum. Od hodin strávených v posilovně, přes tréninky na trati, až po detailní rozbory každého kola. Jenže závodní sezóna není vždy o tom, jak tvrdě pracujete. Někdy se věci prostě nevyvíjejí podle plánu, a to nezávisle na tom, kolik úsilí do toho dáte a Jak jsem na vlastní kůži zažil motorsport není spravedlivý sport. Během sezóny jsme narazili na problém, který nás zasáhl hlouběji, než jsme čekali - neprofesionální přístup italského týmu DCR. Museli jsme učinit těžké rozhodnutí, tým opustit a jít vlastní cestou. A udělali jsme dobře protože za dva měsíce se DCR rozpadlo plně.
Do toho se přidaly zdravotní komplikace mé osoby, které ovlivnily některé klíčové momenty sezóny. K tomu přidejte nezaviněné nehody během závodů, které zamíchaly kartami, a najednou máte před sebou sezónu, která ani zdaleka nenaplňuje vaše původní sny. Ale víte, na co jsem nejvíce hrdý? Na to, že Matyas nepodlehl tlaku. Každý závod, každý start, každý metr na trati - vždy letěl v rámci možnosti techniky na 100 %.
To se ukázalo zejména v Champions of the Future Academy, kde ve 12 závodech proti 48 jezdcům bojoval jak mohl a na cizích tratích kde nikdy nejel a měl 1 den na to se trať naučit, byl vždy od P 6-8 a jednou P-12 místa. V před předposledním posledním závodě v Dubai ho bohužel připravily dvě nezaviněné nehody o reálnou šanci na TOP 4-5, přesto skončil na krásném 9. místě. Přesto patří mezi 5 pilotů kteří alespoň jeden závod vyhráli.
Další výzvou bylo Mistrovství světa v Anglii na Trati PFI. Tam se znovu ukázala krutost tohoto sportu - dvě nezaviněné nehody a šance na dobré celkové umístění byla ta tam. Ale i přesto ukázal, co v něm je, 11. místem v kvalifikaci a druhým nejrychlejším časem víkendu ve své kategorii OK-J .
Tato sezóna nebyla jednoduchá. Byla plná nečekaných překážek. Ale právě tyto překážky nás nutí růst. Nutí nás být lepší. A nutí nás se nevzdávat. Tímto dáváme jasně najevo, že odhodlání je na naší straně. Jsme připraveni vzít si z této sezóny lekce a další rok přijít ještě silnější. Děkujeme za vaši podporu – znamená to pro nás víc, než si dokážete Pokud vás náš příběh zaujal a chcete být součástí této cesty, podělte se o tento příspěvek s ostatními.
Tým SVC GROUP RACING