• Publikováno 02.04.2019       • zhlédnuto 699x

Audi WTT-R DTM                                                                             modifikace 2013                      sportovní průkaz FIA E1 + E2-SH

- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr:                    Vladimír Vitver 
- Označení teamu:                               SVC Vitver Racing
- Označení vozu AUDI WTTR - DTM   (interně MATY a po znovu zrození MATY II

Construct  Made by –  SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing

Karoserie:
Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené společnosti - SVC GROUP v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu


Parametry vozu:
Maximální rychlost: 175-310km/h dle zvolených převodů
Váha: 935kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod


Motor:
Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod


Výkon:
Základní mapa výkonu - 550 hP / 550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM
Elekronika vozu:                                                                                                                        Konfigurace a požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- MoTeC M880
Řídící jednotka elektrického rozvodu MoTeC - PDM30
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel MoTeC
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC GROUP


Telemetrie:
Systém MoTeC Wbox-Live s specifikaci SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy


Převodové ústrojí / Podvozek :
Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku Hewland s pohonem kol uloženou v zadní části vozu.  Převodovka, seřiditelný lamelový samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod, pro závody dovrchu.
Ráfky: ATS, přední - 10-11Jx18, zadní - 11-13Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,


Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Karbon/Ceramické a Ocelové (dle typu trati)

Zdroj SVC GROUP