• Publikováno 22.05.2016       • zhlédnuto 570x

                                                                                            kopie s původního webu - vydáno 22.5. 2016, autor SVC TEAM , přečteno do 2021 - 15 673x 
Za víkend bylo zničeno:1 disk doprovodný kamion DAF, 4 disky Audi DTM

Po vynechání závodu v Portugalsku, kde se nenaplnila skupina E2-SH, což by znamenalo boje jen za poloviční body, se náš tým přesunul do malebného Španělského města Arriondas na 45. ročník Subida Internacional al Fito .
   Tato trať svým profilem (porovnatelným s rychlostní vložkou pro Rally) vyhovuje spíše speciálům poháněných na všechna 4 kola. Ale velká konkurence v kategorii již neumožňuje vynechat tento závod, a tak se doprovodný kamion se speciálem Audi DTM upraveným v dílnách SVC GROUP pro závody dovrchu, vydal na 2500km dlouhou cestu do Španělska, aby se pokusil získat alespoň nějaký bodík.
   Zde patří poděkování pořadatelům za přívětivé chování včetně bezproblémového vyřízení všech formalit od postavení depa, až po závod. Organizace závodu je na vysoké úrovni. Jede se zde systém, který je i dle nás super, tedy v sobotu dva tréninky a jedna závodní a v neděli obráceně jeden trénink a 2 zavodní, kde součet dvou nejrychlejších časů z jízd určí vítěze.
   Počasí se k našemu speciálu otočilo zády již ve Francii na prvním závodě, a tak nejenže máme nejmíň koníků pod kapotou, ale také silnice nám díky zimě a dešti jen pod jednou poháněnou nápravou nepříjemně klouže.
  Ale zpět k závodu. Tréninkové jízdy signalizovaly, že technika i pilot V. Vitver jsou v kondici a Audi si zde zajížděla velice kvalitní časy a zlepšili si své osobní rekordy. Sobotní odpolední jízda se již jela za sucha, a tak úkol zněl jasně - zajet co nejlepší čas a připravit si co nejlepší výchozí pozici na neděli, kdy se mělo počasí již dle předpovědi umoudřit. Vláďa i Audi k jízdě nastoupili velice namotivovaní a sobotní závodní jízdu zajeli v absolutně nejrychlejším čase aut se střechou nad hlavou.
   V neděli bohužel opět pršelo a bylo jasné, že se bude rozhodovat na mokré či osychající vozovce. Do první závodní jízdy se tedy nastupovalo na mokrých pneu. Bohužel neznalost těchto pneu a i to, že pilot, jak sám přiznal, byl na jeden z úseků naivně moc rychlý. Tím se nevyhnul kontaktu se svodidly, což zapříčinilo nemožnost jízdu dokončit. Po této kolizi se podařilo mechanikům za 20 minut vyměnit utržené zadní zavěšení kola a Audi polepit, aby mohla nastoupit do třetí a rozhodující jízdy. Ta sice nebyla nejrychlejší, ale jak pilot, tak Audi ukázali své kvality a zkušenosti a dojeli si pro 1 místo ve třídě E2-SH a 10. místo absolutně kdy za sebou nechali i formulové a WRC speciály. Jako bonus byli i v neděli absolutně nejrychlejším autem se střechou nad hlavou.
  Tento úspěch posunul SVC GROUP Czech Nationál Team v absolutní klasifikaci Mistrovství Evropy Hill Climb Championship na první místo ve skupině E2-SH a na 4 místo v celkové klasifikaci kategorie II bez rozdílu vozidel a tříd a rovněž nejlépe hodnoceným teamem v této kategorii II hned za fenomenálními Itali. 
Poděkování patří partnerům : SVC GROUP s.r.o.- výrobce tažných zařízení, Triumf Professional Tools s.r.o.- dodavatel profesionálního nářadí, LSC MOTORSPORT s.r.o. - elektronika závodních vozidel, AUDI MOTOSPORT, ABT-SortLine,  AUTO KELLY a.s.
  Další závod Mistrovství Evropy se koná 4-5.5.2012na slavné trati ECCE HOMO v českém Šternberku, kam Vás náš team srdečně zve.                                                                                                  
                                                                                                    SVC GROUP RACING TEAM
Po vynechání závodu v Portugalsku, kde se nenaplnila skupina E2-SH, což by znamenalo boje jen za poloviční body, se náš tým přesunul do malebného Španělského města Arriondas na 45. ročník Subida Internacional al Fito .
   Tato trať svým profilem (porovnatelným s rychlostní vložkou pro Rally) vyhovuje spíše speciálům poháněných na všechna 4 kola. Ale velká konkurence v kategorii již neumožňuje vynechat tento závod, a tak se doprovodný kamion se speciálem Audi DTM upraveným v dílnách SVC GROUP pro závody dovrchu, vydal na 2500km dlouhou cestu do Španělska, aby se pokusil získat alespoň nějaký bodík.
   Zde patří poděkování pořadatelům za přívětivé chování včetně bezproblémového vyřízení všech formalit od postavení depa, až po závod. Organizace závodu je na vysoké úrovni. Jede se zde systém, který je i dle nás super, tedy v sobotu dva tréninky a jedna závodní a v neděli obráceně jeden trénink a 2 zavodní, kde součet dvou nejrychlejších časů z jízd určí vítěze.
   Počasí se k našemu speciálu otočilo zády již ve Francii na prvním závodě, a tak nejenže máme nejmíň koníků pod kapotou, ale také silnice nám díky zimě a dešti jen pod jednou poháněnou nápravou nepříjemně klouže.
  Ale zpět k závodu. Tréninkové jízdy signalizovaly, že technika i pilot V. Vitver jsou v kondici a Audi si zde zajížděla velice kvalitní časy a zlepšili si své osobní rekordy. Sobotní odpolední jízda se již jela za sucha, a tak úkol zněl jasně - zajet co nejlepší čas a připravit si co nejlepší výchozí pozici na neděli, kdy se mělo počasí již dle předpovědi umoudřit. Vláďa i Audi k jízdě nastoupili velice namotivovaný a sobotní závodní jízdu zajeli v absolutně nejrychlejším čase aut se střechou nad hlavou.
   V neděli bohužel opět pršelo a bylo jasné, že se bude rozhodovat na mokré či osychající vozovce. Do první závodní jízdy se tedy nastupovalo na mokrých pneu. Bohužel neznalost těchto pneu a i to, že pilot, jak sám přiznal, byl na jeden z úseků naivně moc rychlý. Tím se nevyhnul kontaktu se svodidly, což zapříčinilo nemožnost jízdu dokončit. Po této kolizi se podařilo mechanikům za 20 minut vyměnit utržené zadní zavěšení kola a Audi polepit, aby mohla nastoupit do třetí a rozhodující jízdy. Ta sice nebyla nejrychlejší, ale jak pilot, tak Audi ukázali své kvality a zkušenosti a dojeli si pro 1 místo ve třídě E2-SH a 10. místo absolutně kdy za sebou nechali i formulové a WRC speciály. Jako bonus byli i v neděli absolutně nejrychlejším autem se střechou nad hlavou.
  Tento úspěch posunul SVC GROUP Czech Nationál Team v absolutní klasifikaci Mistrovství Evropy Hill Climb Championship na první místo ve skupině E2-SH a na 4 místo v celkové klasifikaci kategorie II bez rozdílu vozidel a tříd a rovněž nejlépe hodnoceným teamem v této kategorii II hned za fenomenálními Italy. 
Poděkování patří partnerům : SVC GROUP s.r.o.- výrobce tažných zařízení, Triumf Professional Tools s.r.o.- dodavatel profesionálního nářadí, LSC MOTORSPORT s.r.o. - elektronika závodních vozidel, AUDI MOTOSPORT, ABT-SortLine,  AUTO KELLY a.s.
  Další závod Mistrovství Evropy se koná 4-5.5.2012na slavné trati ECCE HOMO v českém Šternberku, kam Vás náš team srdečně zve.                                                                                                 
SVC GROUP RACING TEAM