Doprava zboží - maloobchod (MC) a velkoobchod (VC)

Objednané zboží posíláme naší přepravní společností a sjednanou přepravní společností tak, aby zasílané zboží bylo co nejvíce ochráněné, a to s ohledem na jeho váhu a možnosti manipulace s výrobkem, (Váha/rozměr bývá průměrně cca 15-28kg a 135x40cm u tažného zařízení), a aby zůstala zachována co nejpříznivější cena dopravy. Pro objednávky z E-shopu nebo objednané telefonem a zaregistrované do našeho systému do 13.00 hodin zajišťujeme expedici v den objednání.

Zboží skladem expedujeme okamžitě!

Zákazníci při expedici zboží z výrobního závodu SVC GROUP s.r.o. obdrží na e-mail zprávu, popř. na mobil SMS s informacemi pro internetové sledování zásilky určené k doručení. Pro DPD je odkaz pro sledování na DPD Kurýr.

Pokud nejste v den doručení zásilky doma nebo na provozovně, můžete si v aplikaci DPD Kurýr nechat doručit zboží na některé z výdejních míst PickUp ve vašem okolí, kde si můžete následně zboží osobně vyzvednout. (Toto se netýká tažných zařízení vzhledem k objemnosti a váze zásilky.) Dále máte možnost v aplikaci DPD Kurýr změnit – posunout termín dodání. Ve vybraných městech máte také možnost výběru času doručení, a to dopoledne 8.00 -10.00, hod, a pak večer 18.00 -21.00 Tato služba je ale zpoplatněna a částka za ni bude po vás požadována.
Pro komunikaci s přepravcem DPD doporučujeme využít tel.č. 841 700700. Mějte předem připraveno číslo zásilky které vám bylo zasláno do SMS / e-mailové zprávy.

Přepravce DPD učiní 3 pokusy o doručení. Pokud zásilku odmítnete převzít anebo nezajistíte osobu která zboží převezme, je odesílatel oprávněn vymáhat po příjemci náklady za balné a přepravné + Příplatek za vrácenou zásilku dle sazebníku přepravce DPD.

Pro snížení přepravních nákladů zboží spojujeme do jednoho balíku. Například tažné zařízení a elekroinstalace, střešní nosníky s boxy a podobně.

Certifikovaní a registrovaní zákazníci mohou volit více možností závozu zboží na své provozovny dle vzájemné spolupráce, viz tabulka:

Základní rozvoz  
VIP zákazníci a věrnostní program kategorie A
Možnost paletového závozu PPL s doručenkou do 24 hodin od nakládky
Paletový závoz společností SVC GROUP s doručenkou do 24 hodin od nakládky

Ceny dopravy pro neregistrované i registrované zákazníky:

Doprava Zboží - MC Cena za dopravu a balné
bez DPH
Eco poplatek recyklace obalů
bez DPH
Poplatek za platbu.
bez DPH
od 5 do 50 kg - Tažné zařízení s Elektropřípojkou, nosiče kol atd. 160 10 30
0,1 do 5 kg - Elektro instalace - samostatně, doplňky, náhradní díly atd. 120 0 30
Osobní odběr 0 0 0

Ceny paletové dopravy pro Velkoobchodníky (VC) a registrované zákazníky:

Doprava Paletová a nadváha / rozměr
cena za 1 EU paletu 1200x800
Záloha za vratnou paletu (bez DPH) Cena (bez DPH) Eco poplatek recyklace obalů (bez DPH)
200 až 300 kg (cca 15 až 20 ks Tažných zařízení) - GEIS 200 Kč 861 – 1989 Kč 20 Kč
300 až 400 kg (cca 20 až 25 ks Tažných zařízení) - GEIS 200 Kč 1161 – 2321 Kč 25 Kč

Konečná cena bude upřesněna na základě konkrétní objednávky dle počtu ks a zóny dodání.

Převzetí zásilky + palety (reklamace)

VÁŽENÝ ZÁKAZNÍKU VĚNUJTE PROSÍM TAKÉ POZORNOST PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILEK OD PŘEPRAVCŮ
U přepravy tažných zařízení je potřeba si uvědomit, že se jedná o těžší a rozměrné zboží. Naše doprava či sjednaný přepravce několikrát zboží překládá, a to není jednoduché. Přesto je cena za přepravu našeho zboží výhodnější v porovnání s běžnou přepravou 4kg zásilky třeba o rozměru 20x20x20cm.

Obal se skládá ze dvou částí:
1. Vnitřní kde je tažné zařízení s příslušenstvím zabaleno do proti-nárazové folie a obalené smršťovací folií.
2. Kartonový vrchní obal - je jen ochranný obal pro přepravu, který jsme přidali pro zvýšenou bezpečnost a ochranu zboží při přepravě. Tento obal, který se po vybalení vyhazuje, může být cestou deformován.
JSME VÝROBCI, všechny komponenty nebo zboží, které by se mohlo přepravou poškodit máme skladem a problémy umíme rychle vyřešit. Jsme rodinná firma a na 1. místě je spokojenost zákazníků, nejsme překupníci ani veksláci, kde je jediným měřítkem zisk.

Pokud by byl tento druhý transportní kartonový obal viditelně poškozený či roztrhaný:

  1. Zkontrolujte jaký je rozsah poškození, tedy zda by mohl být poškozený i vnitřní (základní) obal. Pokud je balení neporušené a jsou na kartonovém obalu pouze přepravní šrámy, je vše OK.
  2. Pokud je poškození zásilky viditelně obsáhlé pak nepřebírejte zboží, toto Vám bude prioritně vyměněné, tzn. náhradní zboží Vám bude expedováno ještě v den, kdy nám poškození nahlásíte. Nebudeme čekat na návrat poškozené zásilky ani dělat pakárnu s vyplňováním zboží, zařídíme, aby jste měli rychlou náhradu bez průtahů a vyplňování nesmyslných tabulek.

Požadované informace k zásilce, kterou jste nepřevzali:
Číslo balíku + 2 fotografie na e-mail svc@svcgroup.cz a případ nahlásit na telefon +420 603 360 607