Novinky ze světa motorsportu SVC

SVC Náchod Motorsport se ve dnech 4-7.8.2011 účastnil závodu na Mosteckém autodromu Mistrovství FIA Zóny Střední Evropy, který se započítává také do MMČR.

Tým se původně rozhodnul nasadit dva vozy z dílen SVC Náchod označované jako LOTUS WR pro sprinterský dvojzávod vypsaný na sobotu a neděli na 13 kol. S typem WR-12 měl jet majitel teamu V. Vitver, který také před závody vedl  v celkové průběžné klasifikaci okruhový závodů ve své třídě,  WR-9 měl řídit Jan Čermák.  Dále jsme se společně s teamem ROCK MEDIA zúčastnili sobotního vytrvalostního závodu s vozem tohoto teamu - PAGANI ZONDA, kdy se za volanty střídal Antonín Herbeck a VladimírVitver.

Protože se hlavně specializujeme na závody do vrchu, musíme vždy vozidla pro okruhové závody přenastavit, a protože organizátor závodu (čemuž nerozumíme, ) dali testování i kvalifikaci do jednoho dne a nepřízeň počasí si ještě pohrála s tím, že dva volné tréninky byly zrušené, se team tedy rozhodl věnovat na sto procent pouze vozu WR-12 lídra skupiny a třídy do 2litrů V.Vitvera a druhému vozu Pagani Zonda. 

Sobota začala velmi dobře a v prvním sprinterském závodě Vláďa dojel do cíle systémem start-cíl i s tím, že se mu v 6. kole přehřály brzdy. Poté pro jistotu s rozumem slevil a nezvyšoval svůj náskok, přesto  dovedl WR-12 do cíle s 45 vteřinami náskoku na druhého z divize a celkově nechal za sebou vozidla  s daleko větším objemem válců motoru. V roce 2011 jedou totiž všechny třídy dohromady a tak se WR-12 potkává na trati s vozy specifikace DTM, GT a podobně.

Celý team se těšil na odpolední vytrvalostní závod s Pagani Zonda, který dával na základě toho, že si jezdci vyjeli první místo v kvalifikaci na startovním roštu, velké naděje. Start se povedl, vozidlo začalo konkurenci ujíždět, jenže v 9. kole vystavila stopku vozidlu nečistota, která se dostala z trati mezi kolečko a řemen olejové pumpy.  

V neděli se na celý autodrom snesl déšť a bylo jasné, že se druhý sprint pojede na mokru. Vláďa opět vedl od začátku závodu svou třídu, ale nemohl se svým konkurentům z třídy utrhnout jako obvykle, protože se nemohl dostat dopředu přes vozidla BMW. Když se mu to již povedlo a začal si jet závod ve svém tempu a zrychlovat, přišla rána do zadní části WR-12 od jednoho z vozů AUDI TT DTM, který nedobrzdil a poslal WR-ko do hodin, tím se dostali před Vladimíra i vozidla z dvoulitrové divize a pro Vláďu začala stíhací jízda okořeněná tím, že rána na světlo znamenala zkrat v elektroinstalaci, který vyřadil stěrač z pohybu a pokud za někým jel, tak toho moc neviděl. Nejhezčí ostrý, ale oboustranně čistý souboj, byl s panem Doškem o první místo v divizi D4 do dvou litrů. Po předjetí tohoto závodníka již nestálo Vláďovi nic v cestě a na soupeře si najel kolo náskoku. Tímto druhým vítězstvím v závodě si upevnil první místo v celkové klasifikaci v mezinárodním mistrovství v závodech na okruzích.

Tím to si dovolujeme poděkovat partnerům za podporu – SVC Náchod,s.r.o. – AUTO KELLY s.r.o. – RedBull - LSC Technology – www.eshop-ložiska.cz 
Team SVC GROUP 

Zobrazit článek Přehrát video

Přednost startu na Jarní ceně pořádané jako Mezinárodní Mistrovství ČR. namísto závodu do vrchu v rakouském Rechbergu, dal team z důvodu testování vozu Lotus WR-12.  Premiérově si také Vláďa Vitver poprvé odzkoušel závodní speciál teamu Rock Media, a to vozu Pagani Zonda s objemem válců motoru nad 3500 cm3. Vláďa jel tedy s vozem WR-12 sprint ve třídě D4 do dvou litrů a s vozem Pagani Zonda se střídal s Antonínem Herbeckem ve vytrvalostním závodě ve třídě D4 nad 3,5 litru.

Dá se říci, že testování obou vozů dopadlo dobře, ale u každého vozu trochu jinak. Vláďa s Lotusem  WR-12, i když ještě neplní jeho výkonnostní představy, vyhrál kvalifikaci jak na sobotní tak i na nedělní, závod. Následně pak tento víkendový dvouzávod s přehledem vyhrál, tím za poslední dva roky Brno nepoznalo jiného vítěze Jarní ceny v rámci MMČR pro vozidla D4 s motorem o obsahu do 2L. Velmi slušný úspěch.

Pagani Zonda – na tomto voze se měl Vladimír střídat s majitelem teamu Antonínem Herbeckem ve vytrvalostním závodě. Po nehodě při testování se Vláďa dostal do vozu až během kvalifikace na vytrvalostní závod. Během pár kol si začal teprve osahávat vozidlo a dle jeho slov měl z „Pagany“ velice příjemný pocit a těšil se na závod.  Jenomže stop do závodu po pěkném 4. kvalifikačním čase udělala začínající závada motoru - na dvou válcích motoru se objevily rýhy a aby se předešlo možnému zničení drahého motoru, tým se rozhodnul do závodu nenastoupit.

V.Vitver nám k proběhnutému závodu řekl: „O WR-12 myslím, že jsme šli dobrou cestou. WRko se jeví, že má dosti dobrý potenciál, mám sice výhrady k časům, dle mého názoru by jsme měli být o 4 vteřiny rychlejší ale jsem přesvědčen, že jej naučíme jezdit stejně jako WR-9, která je jedním nejrychlejších sprinterských dvoulitrů na Evropských tratích. Z Pagany Zonda jsem se seznamoval a zjišťoval jeho i své možnosti s takto silnou technikou, auto to je nádherné a podobné koncepce, jako moje auta, ale výkon vozu je třikrát větší než u WR-12. Mám s toho super pocit, ještě bych se rád svezl brzy s vozem nějaké novější specifikace DTM, a GT, abych si mohl udělat jasno, co a jak pro příští rok.  K nízké účasti na závodě nemám, co bych dodal, to je věc činovníků FAS, nesouhlasím jen s dovažováním vozu oproti předpisům FIA, nikdo nemůže trestat konstruktéry, za to že umějí. Vlastně mohu doporučit, aby se rozhlédli po nových vozech či dílnách SVC, kde jsou 3 špičkové dvoulitry hotové a na prodej a 2 vozy rozpracované – dodává s úsměvem na tváři“

 Dalším závodem kde pojedou dva Lotusy WR s piloty V.Vitverem aj. Čermákem bude 28. a 29. května Ústecká 21.
Tým SVC GROUP RACING 

Zobrazit článek Přehrát video

 vydáno 27. dubna 2010, autor redakce SVC, přečteno na starém webu do 02/2021  28 777x
Úspěšný víkend pro SVC Náchod Motorsport 
 První víkend, kdy nastoupili jezdci týmu SVC Náchod v plném nasazení, byl úspěšný – tak by se dalo ve zkratce shrnout vše, co se o víkendu stalo. Pojďme se ale podívat podrobně, jak jezdci reprezentovali.

Vláďa Vitver absolvoval bezproblémový víkend, díky pečlivé přípravě techniky, a podařilo se mu při celkově třetí účasti na okruhových závodech Mezinárodního Mistrovství České Republiky vybojovat v kvalifikaci pole position a následně dovést WR-devítku, postavenou v dílnách SVC, do cíle stylem start-cíl na prvním místě.
Jelikož mezi páteční kvalifikací a nedělním závodem na okruhu měl team volno, padlo rozhodnutí odskočit si z okruhu na závod Mistrovství střední Evropy Liqui Moly Berg Cup, pořádaný v Násedlovicích.  Zde ve své třídě E1 do dvou litrů nenašel Vladimír konkurenci a svoji třídu s přehledem vyhrál. V neděli pak již v Násedlovicích nestartoval z důvodu návratu k nedělnímu závodu JCMO v Brně.
 Aleš Mlejnek se zúčastnil závodu Mistrovství střední Evropy Liqui Moly Berg Cup kde měl v sobotu vážné problémy s motorem své formule Lotus, kdy se musel mezi jízdami měnit i rozvodový řemen,  přesto Aleš prokázal své mistrovství a svoji třídu vyhrál. Velké souboje se odehrávaly o absolutní umístění bez rozdílu tříd a skupin, kde z cca 90 závodníků, bylo po první jízdě celkem 6 jezdců s ambicemi na pódiové umístění. Štěstí pak přálo teamu SVC Náchod Motorsport a obsadili absolutně první místo zastoupené Alešem Mlejnkem a třetím Vlaďou Vitverem. V neděli pak za neúčasti Vladimíra obsadil Aleš Mlejnek 2. místo ve třídě i v absolutním hodnocení bez rozdílu tříd.  

Velký kus práce odvedl koordinátor a hlavní mechanik SVC Náchod, Martin Černý, dále pak Lucie Vitverová, Bohdan Fišer, Václav Frýda, Silva Hrudíková při zabezpečení zázemí teamu a převážení techniky mezi jednotlivými závody.

Začátek sezóny tedy pro tým velmi úspěšný a my doufáme, že nebude platit již klasické „První vyhrání z kapsy vyhání“ a přejeme jezdcům týmu minimálně stejné úspěchy i v dalších závodech. Na Aleše i Vládu čeká závod v Náměšti nad Oslavou, který se bude konat o víkendu 8. a 9. května 2010.
  
Zdroj - SVC Náchod Motorsport
 
Zobrazit článek

SVC Náchod Motosport zúčastnil závodu ve třídě D4 >2000, při Grand Prix A1.

Martin Novotný, jedoucí tento závod pod licencí soutěžícího SVC Náchod Motosport se Speedstrem a Vladimír Vitver s Renaultem Clio RS.

Martin i Láďa, kteří si společně na začátku roku dělali mezinárodní licenci, se opět na konci roku spolu setkaly v Brně. V sezoně 2007 se každý pohyboval v jiných seriálech, na závod přijeli jezdci jen s manželkami, bez servisního doprovodu, s dobrou náladou a každý s jinými ambicemi.

Martin Novotný po opravě vozu z havárie na Laudoně chtěl potrápit okruhovou špičku.

Vláďa měl za cíl získat informace z okruhových závodů a pokusit se kvalifikovat do závodu s vozem specifikace z ST >2000 s KWBT.

Pro Martina se situace nevyvíjela nijak růžově, Speedster se musel nastavit a po každé jízdě znovu přednastavit, poslušnost vypovědělo také palivové čerpadlo a tak měl Martin s Radkou pořád plné ruce práce. Se sedmým kvalifikačním místem nebyl Martin ani trochu spokojený a tak se vozidlo znovu přednastavovalo. Nakonec se píle při nekonečném nastavování vozu vyplatila, vozidlo sice nebylo ve stoprocentní kondici, ale i za přispění vyšší moci, zkrácení závodu z důsledku olejové skvrny na trati v nebezpečném úseku, si Martin vybojoval druhé místo v hlavním závodě.

Vláďa se kvalifikoval do závodu jako 19-tý, přesto do závodu vyjížděl z boxové uličky, protože v ranní rozjížďce u vozidla nepochopitelně vynechal motor a tak se těsně před závodem kontrolovalo kde co, příčina se sice nenašla a také v závodě neopakovala, ale na tomto základě se nestihl časový limit k najetí do závodu, v závodě samotném skončil na 15. místě.

Vyjádření jezdců k závodu:

Martin Novotný: Závody to byly celkově dobrý,my jsme měly dost problémů s vozem,který byl po opravě, takže nebylo nic nastaveno a po celý víkend jsme se trápily.Je mě líto Jirky Jupy, který poprvé letos mohl dojet a dostal sporný trest.

Vladimír Vitver: Mě osobně se celý závodní víkend líbil,  jsem i celkově spokojený s průběhem kvalifikace a i závodu. Sice mě mrzelo startování z boxu a nabráni zbytečných vteřin ztráty, ale proto jsem jel na tento podnik, abych nasbíral zkušenosti. Také jsem si udělal obrázek o tom, jak se musí připravit vozidlo, aby se dalo pomýšlet na úspěch.

 Nám radost že se Martinovi za tu dřinu, připravit vozidlo, podařilo dostat na bednu, sice jak říká, že na základě zkrácení závodu z toho nemá takovou radost, jako kdyby se jednalo o přímý souboj, ale jak říká Ozzy historie se neptá a výsledková tabulka hovoří jasnou řečí.

Tímto bych poděkoval všem za podporu jezdům v závodě, převážně manželkám Radce Novotné,  včetně Martina Šípka a Drahomíru Lupačovi.

autor: SVC Náchod Motorsport

Zobrazit článek

Publikováno 31.08.2006

2-hy vytrvalostní závod pod hlavičkou SVC Motorsport se jel ve složení Vladimír Vitver a Leoš Flídr s Renault Clio fáze II, jednalo se o první vozidlo připravené v SVC Náchod  (group)

Super zábava a nové zkušenosti 


Přehled výsledků:

Poř. č. Start č. Team Odp.osoba Vozidlo. Poč. kol
DIVIZE 1.
1 12 Rakmotorsport Zoubek Josef škoda Felicia PICK-UP 155
2 58 Autoset Esso Beroun Král Ivo VW Golf II. 155
3 7 JEMAKO RACING TEAM Frohlich Hans Honda CRX 144
4 28   Zechbauer Thomas HONDA CRX 108
5 64 MOTOLAUTO Bartunek Tibor Citroen Saxo 25
DIVIZE 2.
1 44 SKL car Brno Sklanář Slavomír OPEL Kadett 2.0 160
2 41 VAGABOND TEAM Johan Petr OPEL ASTRA 2.0 GSi 160
3 30 G&A Racing Team Ingoldstadt Dehler Gert Ford Escort RS 157
4 24 Auto RUPEXIM Růžička Petr Peugeot 306 157
5 19 Autobazar Kopecký Racing Team Daniel Antonín Renault Clio Sport 2.0 154
6 4 SVC Motorsport Náchod Vitver Vladimír Renault Clio Sport 2.0 152
7 5 BEN ROTARY Racing Červenka Jan Mazda RX7 150
8 45 GSI TEAM Spielmann Rudolf OPEL Kadett 2.0 149
9 65 OLOMOUC-TEAM Konečný Jiří Renault Clio 2.0 147
10 3 AUTO-MOTO KUHN Kuhn Oto Ing. Peugeot 206 143
11 20 Fly Racing PB Team Vozak Michal Nissan Suny GTi 141
12 26 Autobazar Kopecký Racing Team Petr Kopecký Honda Civic 140
13 49 BEN ROTARY Racing Beneš Jiří Mazda RX7 51
14 13 KAMAPLAST Racing Zajíček Otakar Škoda Octavia 1.8 48
15 23 Autosport - Roman Augustýn Augustýn Roman OPEL Kadett 2.0 9
DIVIZE 3.
1 60 Bit Power Putner Roman Alfa Romeo 147 158
2 16 JANKO - BMW BŘIDLIČNÁ Řehák Martin BMW 325i 156
3 32 AUTO MK - racing Jiří Beneš Mazda RX7 turbo II 152
4 6 SWISS GARAGE Mariánek Jiří Subaru Impreza 151
5 17 ARC Worldwide Team Wagner Michael Škoda Octavia RS 131
6 48 SBD Douhlevski Svetlin Mazda RX7 111
7 61 P.M.C. Hobby Racing Team Novák Miloš LANCIA DEDRA 94
8 11 Nescar Sport Liberec Nesvadba Mirek TOYOTA Corolla 1.8 TS 69
9 27 BANDI SPORT TEAM Somogyi Andrej VW Corrado 1.8 29
10 8 Carbonia racing a tuning Friček David OPEL ASTRA 2.0 GSi 19
Zobrazit článek

Publikováno 31.05.2005

12 hodin Le-Most 2005

První  vytrvalostní závod pod hlavičkou Romana Augustína z Jeseníků a jeho Opl Kadet
 

Přehled výsledků:

Poř. č. Start č. Team Vozidlo. Poč. kol
DIVIZE 1.
1 2 G&A Racing Team Ingolstadt, G.Dehler,A.Felinger,R.Wolfsfohnes Honda CRX 1,6 270
2 58 Autoset Esso Beroun, I.Král,L.Křesťan,M.Rusňák,A.Řasa VW Golf II 267
3 3 Jemako Racing Team Ingolstadt, H.Froehlich,K.Milpetz,W.Geier,K.Sigl Honda CRX 1,6 248
4 59 SUKOVO KLUCI Praha, M.Hladík,V.Suk,F.Podhájský SUZUKI 1.3 Gti 235
5 73 EuroCAR Racing Team Brno, R,Strnad,J.Škorda,L.Strnad Škoda Octavia 200
6 5 MOTOL AUTO,s.r.o. Brno, J.Orálek,T.Bartůněk,I.Pospíšil,M.Řihák Citroen Saxo 186
DIVIZE 2.
1 44 SKL CAR Brno, S. Sklenář, J.Sopouch Opel Kadet 2,0 272
2 41 VAGABOND Team Vestec u Prahy, P.Johan,J.Roček Opel Astra 2,0 Gsi 271
3 49 AUTO MK Racing Brno, J.Beneš, M.Schmitt,R Holbík Mazda RX7 247
4 52 AUTOSPORT R. R.Bartovský,P.Kopecký,V.Vitver,J.Vacula Opek Kadet 2,0 246
5 42 NOVI MOTORSPORT Most,V.Novák,V.Novák,J.Kosina,M.Pišta,K,Kundrát Opel Kadet 2.0 205
6 50 MAXIPERVERS, M.Filipi,P.Dolejška,D.Bascheri,S.Rydlo,M.Bísek,M.Průša VW Golf 1.8 202
7 43 MFR Miroslav Fajkus Racing, A.Rys, A Daniel, P. Kochta,M.Pospíšil Opel Kadet 2,0 184
8 47 AUTO RUPEXIM Praha, P.Růžička,T.Kodíček,R.Kebl Peugeot 306 173
9 45 GSI TEAM Brno, L.Vacek,T.Vacek,P.Kocman, R,Ondrůj Opel Kadet 2,0 148
DIVIZE 3.
1 39 Hlouch Racing Brno,J.Hlouch,K.Hlouch,M.Hlouch,D.Hlouch,O Caha,Rambousek Opel Calibra 266
2 32 AUTO MK Racing Brno,J.Beneš,L.Jandl,V.Skoupil Mazda RX7 Turbo II 258
3 48 SBD Brno, S Douhlevski, R.Kudla,P.Tichý Mazda RX7 252
4 9 Marcel Redl-ALFARACING Brno, M.Redl,D.Dědek,R.Dvořák,J.Dobrovolný Alfa Romeo 75 251
5 38 Hlouch Racing Brno, K.Hlouch,J,Hlouch,D.Hlouch,M.Hlouch,O Caha, Rambousek Opel Calibra 251
6 25 DEDA Team Zlín, S.Plšek, R.Březina, T.Březina Mitsubishi Lancer 241
7 40 SEAT IBIZZA CUPRA EVO 1 Česká Lípa, T Formánek,J.Pithart,V.Krejča,D Cintula Seat Ibiza 223
8 17 P.M.C.Hobby Racing Team Karlovy Vary, M.Novák,P.Zelenka,M.Pešek BMW 325i 199
9 16 BP Autosport Bruntál, R.Vodička,M.Šípek,V Janík BMW 325i 123
10 18 BANDI SPORT TEAM Bohumín, A Somogyi, I.Krenžolek,M Bury VW Golf 1,8T 108
11 1 SWISS GARAGE Brno, J.Mariánek, R.Krček Subaru Impreza 91
12 27 SECOM - Jan Sedláček Praha, J.Sedláček, T.Michl,P.Sláma,D.Kulich BMW 325i 64
13 37 Tuning Magazine Racing Team Praha, R Bezouška, M Nikorsak BMW 325i 62
14 26 SUNOCO RACING TEAM Praha, E.Patera,T.Kosek,K.Jakeš,D.Pergner,J.Bednář Ford Escort 2,0T 46
15 14 KAMAPLAST Racing Branany,O. Zajíček, M Zajíček Škoda Octavia 1,9Tdi 7
16 15 Eurocar Racing Team Brno, R.Strnad, J.Pecina, R.Hovjacký,M.Pavlík Ford Taunus 3

autor: Vladimír Vitver

Zobrazit článek