Závodní Auta

Publikováno 02.04.2019

 
Audi WTT-R DTM                                                                             modifikace 2013                      sportovní průkaz FIA E1 + E2-SH

- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr:                    Vladimír Vitver 
- Označení teamu:                               SVC Vitver Racing
- Označení vozu AUDI WTTR - DTM   (interně MATY a po znovu zrození MATY II

Construct  Made by –  SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing

Karoserie:
Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené společnosti - SVC GROUP v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu


Parametry vozu:
Maximální rychlost: 175-310km/h dle zvolených převodů
Váha: 935kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod


Motor:
Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod


Výkon:
Základní mapa výkonu - 550 hP / 550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM
Elekronika vozu:                                                                                                                        Konfigurace a požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- MoTeC M880
Řídící jednotka elektrického rozvodu MoTeC - PDM30
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel MoTeC
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC GROUP


Telemetrie:
Systém MoTeC Wbox-Live s specifikaci SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy


Převodové ústrojí / Podvozek :
Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku Hewland s pohonem kol uloženou v zadní části vozu.  Převodovka, seřiditelný lamelový samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod, pro závody dovrchu.
Ráfky: ATS, přední - 10-11Jx18, zadní - 11-13Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,


Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Karbon/Ceramické a Ocelové (dle typu trati)

Zdroj SVC GROUP
Zobrazit článek Otevřít galerii Přehrát video Přehrát video Přehrát video

Publikováno 30.06.2017

 
AUDI TT-R DTM Jamajca       rok 2003                                               
Destinace: Jamajca 
- Výrobce projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Označení vozu AUDI - TT-R DTM   

Karoserie:
Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené společnosti - SVC GROUP v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu

Parametry vozu:
Maximální rychlost: 175-320km/h dle zvolených převodů
Váha: 955kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod

Motor:
Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod

Výkon:
Základní mapa výkonu - 528hP/550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM
Elekronika vozu:                                                                                                             
Konfigurace jednotek dle požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- BOSCH 
Řídící jednotka elektrického rozvodu BOSCH
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel BOSCH 
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC GROUP

Telemetrie:
Systém BOSCH specifikace SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy
Převodové ústrojí / Podvozek :
Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku  X-track s pohonem kol uloženou v zadní části vozu.  Převodovka, samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod,
Ráfky: ATS, přední - 10 Jx18, zadní - 11-12Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,

Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Ocelové
Zdroj SVC GROUP
Zobrazit článek Otevřít galerii Přehrát video Přehrát video

Publikováno 01.01.2011

 
LOTUS WR12    modifikace WR12                      sportovní průkaz FIA / E1 + D4 + E2SH

E1/D4/E2 SH  - Lotus Evora  - > 2000
Vozidlo Lotus WR 12 je určené pro závody na okruhu a dovrchu 

- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o.
- Project Lotus WR12 produkt            SVC GROUP Racing  
- Hlavní vývojový inženýr:                  Vladimír Vitver 
- Označení teamu:                             SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12            Interně - Combík


Parametry vozu:
Maximální rychlost: 155-270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 725kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod


Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora 
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral

Přední okno – Tvrzený Macralon
Nápravy -  zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce

Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Construct  Made by –  SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing

Motor
Honda S-2000ccm 
Řídicí elektronika -  Euro 6 / Dataloger AIM
Převodovka - Hewland sekvenční 6 stupňová
Pneumatické řazení pod volantem  
Spojka -  2 lamelová keramická 184mm 

Made for hillclimbs or circuits
Dural skeleton Lotus/Opel/ Lotus Evora
Seat and steering wheel from carbon
Own forms for preparing
Engine – Honda S2000ccm 
Electronics - Euro 6 dataloger AIM
Hewland sequence 6-gear
Clutch - 2-lam. kovo-ceramic 148mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons front and rear
Window – plastic

Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels

Rok 2010 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na nový příběh a tak rok 202010/2011 k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR12, kterého si Vladimír sám se svým týmem postavil ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2011 -2015 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR. 

Po přestupu V.Vitvera do nového vozu AUDI TT-R DTM  jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Edita Prášková,  Roman Shwan,, Martin šípek

Zdroj informací SVC GROUP
Zobrazit článek Otevřít galerii Přehrát video

Publikováno 28.01.2008

 
Opel Speetster WR-10 SVC Náchod                 

 Motor Opel 2.5 litrů a SVc Group přidané turbo a kompresor
Výkon 450 koní


Vozidlo Určeno pro běžný provoz a najíždění na závodech dovrchu 

- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o.
-  Hlavní vývojový inženýr:                  Vladimír Vitver 
- Označení teamu:                             SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12            Interně - Duhák 

Parametry vozu:
Maximální rychlost: > 270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 825kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod

Karoserie:
Základ vozu: Opel Speetster
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Přední okno – Běžné sklo
Nápravy -  zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Civilka SVC Náchod Motorsportu
SVC Náchod Motorsport představuje vozidlo určené pro volný čas a požitek z jízdy. SVC si staví a vyvíjí vlastní stavby vozidel, na které používá podvozkové platformy Lotus/Opel  a  tak po závodním speciálu WR-9 s dvoulitrovým motorem Škoda Octavia 20V, vznikla civilní verze WR-10.
Vozidlo je přestavěné z vozidla Opel Speetster  2.2l
Čeho se úpravy týkají:  
Karoserie- je z karbonového kompozitu, je přepracovaná přední část karoserie z důvodu zlepšení aerodynamických prvků a možnosti použití karbonových podvozkových plošin.  Na vozidle jsou  použity karbonové prahy převzaté z WR-9,  doplněné  aerodynamickými doplňky a zadním deflektorem.  Dveře se otevírají vertikálně vzhůru, váha vozidla bez povinné výbavy je 730 kg. Lakovaní je provedeno červenou a oranžovou perletí.
Podvozek –  vyztužené zavěšení předních ramen,  zavěšení  ramen na unibalech,  tlumiče Bilstein ve spojení s progresivními pružinami Eibach.  Tvrdší stabilizátory náprav, na přední nápravě,  jsou  použité pneu 225x18 a vzadu 255x19 ve spojení s upraveným  závodním ABS.
Motor/převodové ústrojí: Motor byl přepracován a doplněn Turbodmychadlem Garret a sportovním katalyzátor výfuku. Výkon motoru byl navýšen na 286 koní a převodovce byl zkrácen stálý převod, k poměru výkonu motoru a použitému obvodu kol.
Vozidlo bude o zimních prázdninách dopracované o velké brzdy, závodní sedačky se čtyřbodovými  pásy a další poznatky získané provozem v sezóně 2008.
SVC Motorsport dále pracuje:
Na základě WR-10 se staví další vozidlo,  objednané zákazníkem,  dále se připravuje karoserie závodní WR-9  o kterou projevil zájem zahraniční klient. Samozřejmostí  je také stavba nové verze WR-9 pod označením WR-12  pro příští závodní sezonu.
Ze zdrojů SVC Náchod Motorsport
Zobrazit článek Otevřít galerii

Publikováno 02.01.2008

 
Lotus –WR 9/2               modifikace WR/16                       sportovní průkaz FIA / E1 + D41 1+ E2-SH
sportovní průkaz FIA E1 + E2-SH
E1/D4/E2 SH  - Lotus Evora  - > 2000
Vozidlo Lotus WR 9/2 je určené pro závody na okruhu a dovrchu 


- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o.
- Project WR9/2 – Lotus  E1/D4 - > 2000
- Hlavní vývojový inženýr:                    Vladimír Vitver 
- Označení teamu:                               SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR 9              interně - Mazlik 


Parametry vozu:
Maximální rychlost: 140-225 km/h dle zvolených převodů
Váha: 735kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod


Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora 
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, výroba SVC GROUP 
Přední okno – Tvrzený Macralon
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu


Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon-  přední náprava / dvou pístové Lotus-  zadní náprava
Vzduchové zvedáky 
 

Motor
VW 1998ccm 20V
Výkon 275 PS - Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika -  Euro 6-  dataloger AIM

Převodovka
SADEV sekvenční 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje 
Spojka -  3 lamelová keramická 140mm


Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels


Rok 2007 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2007-2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-2012 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- V roce 2009-2012 bylo součástí vítězného teamu a to v mezinárodním šampionátu KW-BERK a i v MMČR teamové trofei. 
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR. 

Po přestupu V.Vitvera do nového vozu Lotus WR12 jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Roman Shwan, Irena Steč, Martin šípek, ....   



 
Zobrazit článek Otevřít galerii Přehrát video Přehrát video Přehrát video

Publikováno 27.01.2007

 
Renault Clio RS               modifikace WR/8               sportovní průkaz  ST-1 do 2 litrů E1 

Renault Clio RS - > 2000 Vozidlo  je určené pro závody na okruhu a dovrchu 

- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o. 

- Hlavní vývojový inženýr:                    Vladimír Vitver a Roman Augustín
- Označení teamu:                               SVC Vitver Racing
- Označení vozu                                 interně - Hnědka
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 0->200  km/h 
Váha:dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod

Karoserie:
Základ vozu: Renault Clio RS
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Sedačka, volant, Sparco SVC GROUP 
Přední okno – Tvrzený sklo a bezpečnostní folie
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu

Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon-  přední náprava / dvou pístové 
 
Motor
Renault Cup F1  1998ccm 20V
Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika -  Cip tuning E - dataloger AIM

Převodovka
Renault Cup F1 SADEV  6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje 
Rok 2006 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2007-20010 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 20010-bylo dodané do Soukromého teamu 
Po přestupu V.Vitvera do nového  jej pilotovali velice úspěšně i taková osobnosti jako je Jan Čermák.




 
Zobrazit článek Otevřít galerii

Publikováno 01.01.2006

 
Renault Clio Faze II                modifikace WR/7               sportovní průkaz  ST-1 do 2 litrů E1 

Renault Clio - > 2000 Vozidlo  je určené pro závody na okruhu a dovrchu 

- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o. >> BP AutosportBbrutál 

- Hlavní vývojový inženýr:                    Vladimír Vitver a Roman Augustín
- Označení teamu:                               SVC Vitver Racing
- Označení vozu                                 interně - Rendlík 

Parametry vozu:
Maximální rychlost: 0->200  km/h 
Váha:dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod

Karoserie:
Základ vozu: Renault Clio 
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Sedačka, volant, Sparco SVC GROUP 
Přední okno – Tvrzený sklo a bezpečnostní folie
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu

Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon-  přední náprava / dvou pístové 
 
Motor
Renault Cup F1  1998ccm 20V
Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika -  Cip tuning E - dataloger AIM

Převodovka
Renault Cup F1 SADEV  6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje 
Rok 2006 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2006-2008 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-bylo dodané do BP Motorsport 

Po přestupu V.Vitvera do nového  jej pilotovali velice úspěšně i taková osobnosti jako je Jan Čermák.


 
Zobrazit článek Otevřít galerii