Novinky ze světa motorsportu SVC
AUDI TT-R DTM WTTR
Publikováno 02.04.2019
Audi WTT-R DTM modifikace 2013 sportovní průkaz FIA E1 + E2-SH
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu AUDI WTTR - DTM (interně MATY a po znovu zrození MATY II
Construct Made by – SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing
Karoserie:
Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené společnosti - SVC GROUP v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 175-320km/h dle zvolených převodů
Váha: 935kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Motor:
Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod
Výkon:
Základní mapa výkonu - 528hP/550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM
Elekronika vozu: Konfigurace a požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- MoTeC M880
Řídící jednotka elektrického rozvodu MoTeC - PDM30
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel MoTeC
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC GROUP
Telemetrie:
Systém MoTeC Wbox-Live s specifikaci SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy
Převodové ústrojí / Podvozek :
Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku Hewland s pohonem kol uloženou v zadní části vozu. Převodovka, seřiditelný lamelový samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod, pro závody dovrchu.
Ráfky: ATS, přední - 10-11Jx18, zadní - 11-13Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,
Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Karbon/Ceramické a Ocelové (dle typu trati)
Zdroj SVC GROUP
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu AUDI WTTR - DTM (interně MATY a po znovu zrození MATY II
Construct Made by – SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing
Karoserie:
Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené společnosti - SVC GROUP v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 175-320km/h dle zvolených převodů
Váha: 935kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Motor:
Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod
Výkon:
Základní mapa výkonu - 528hP/550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM
Elekronika vozu: Konfigurace a požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- MoTeC M880
Řídící jednotka elektrického rozvodu MoTeC - PDM30
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel MoTeC
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC GROUP
Telemetrie:
Systém MoTeC Wbox-Live s specifikaci SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy
Převodové ústrojí / Podvozek :
Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku Hewland s pohonem kol uloženou v zadní části vozu. Převodovka, seřiditelný lamelový samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod, pro závody dovrchu.
Ráfky: ATS, přední - 10-11Jx18, zadní - 11-13Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,
Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Karbon/Ceramické a Ocelové (dle typu trati)
Zdroj SVC GROUP
AUDI TT-R DTM Jamajca
Publikováno 30.06.2017
AUDI TT-R DTM Jamajca rok 2003
Destinace: Jamajca
- Výrobce projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Označení vozu AUDI - TT-R DTM
Karoserie:
Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené společnosti - SVC GROUP v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 175-320km/h dle zvolených převodů
Váha: 955kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Motor:
Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod
Výkon:
Základní mapa výkonu - 528hP/550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM
Elekronika vozu:
Konfigurace jednotek dle požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- BOSCH
Řídící jednotka elektrického rozvodu BOSCH
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel BOSCH
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC GROUP
Telemetrie:
Systém BOSCH specifikace SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy
Převodové ústrojí / Podvozek :
Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku X-track s pohonem kol uloženou v zadní části vozu. Převodovka, samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod,
Ráfky: ATS, přední - 10 Jx18, zadní - 11-12Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,
Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Ocelové
Zdroj SVC GROUP
Destinace: Jamajca
- Výrobce projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Označení vozu AUDI - TT-R DTM
Karoserie:
Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené společnosti - SVC GROUP v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 175-320km/h dle zvolených převodů
Váha: 955kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Motor:
Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod
Výkon:
Základní mapa výkonu - 528hP/550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM
Elekronika vozu:
Konfigurace jednotek dle požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- BOSCH
Řídící jednotka elektrického rozvodu BOSCH
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel BOSCH
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC GROUP
Telemetrie:
Systém BOSCH specifikace SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy
Převodové ústrojí / Podvozek :
Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku X-track s pohonem kol uloženou v zadní části vozu. Převodovka, samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod,
Ráfky: ATS, přední - 10 Jx18, zadní - 11-12Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,
Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Ocelové
Zdroj SVC GROUP
Lotus WR-12
Publikováno 01.01.2011
LOTUS WR12 modifikace WR12 sportovní průkaz FIA / E1 + D4 + E2SH
E1/D4/E2 SH - Lotus Evora - > 2000
Vozidlo Lotus WR 12 je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Project Lotus WR12 produkt SVC GROUP Racing
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12 Interně - Combík
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 155-270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 725kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Přední okno – Tvrzený Macralon
Nápravy - zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Construct Made by – SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing
Motor
Honda S-2000ccm
Řídicí elektronika - Euro 6 / Dataloger AIM
Převodovka - Hewland sekvenční 6 stupňová
Pneumatické řazení pod volantem
Spojka - 2 lamelová keramická 184mm
Made for hillclimbs or circuits
Dural skeleton Lotus/Opel/ Lotus Evora
Seat and steering wheel from carbon
Own forms for preparing
Engine – Honda S2000ccm
Electronics - Euro 6 dataloger AIM
Hewland sequence 6-gear
Clutch - 2-lam. kovo-ceramic 148mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons front and rear
Window – plastic
Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels
Rok 2010 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na nový příběh a tak rok 202010/2011 k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR12, kterého si Vladimír sám se svým týmem postavil ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2011 -2015 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR.
Po přestupu V.Vitvera do nového vozu AUDI TT-R DTM jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Edita Prášková, Roman Shwan,, Martin šípek
Zdroj informací SVC GROUP
E1/D4/E2 SH - Lotus Evora - > 2000
Vozidlo Lotus WR 12 je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Project Lotus WR12 produkt SVC GROUP Racing
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12 Interně - Combík
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 155-270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 725kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Přední okno – Tvrzený Macralon
Nápravy - zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Construct Made by – SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing
Motor
Honda S-2000ccm
Řídicí elektronika - Euro 6 / Dataloger AIM
Převodovka - Hewland sekvenční 6 stupňová
Pneumatické řazení pod volantem
Spojka - 2 lamelová keramická 184mm
Made for hillclimbs or circuits
Dural skeleton Lotus/Opel/ Lotus Evora
Seat and steering wheel from carbon
Own forms for preparing
Engine – Honda S2000ccm
Electronics - Euro 6 dataloger AIM
Hewland sequence 6-gear
Clutch - 2-lam. kovo-ceramic 148mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons front and rear
Window – plastic
Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels
Rok 2010 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na nový příběh a tak rok 202010/2011 k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR12, kterého si Vladimír sám se svým týmem postavil ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2011 -2015 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR.
Po přestupu V.Vitvera do nového vozu AUDI TT-R DTM jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Edita Prášková, Roman Shwan,, Martin šípek
Zdroj informací SVC GROUP
Lotus WR-9
Publikováno 02.01.2008
Lotus –WR 9/2 modifikace WR/16 sportovní průkaz FIA / E1 + D41 1+ E2-SH
sportovní průkaz FIA E1 + E2-SH
E1/D4/E2 SH - Lotus Evora - > 2000
Vozidlo Lotus WR 9/2 je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Project WR9/2 – Lotus E1/D4 - > 2000
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR 9 interně - Mazlik
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 140-225 km/h dle zvolených převodů
Váha: 735kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, výroba SVC GROUP
Přední okno – Tvrzený Macralon
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon- přední náprava / dvou pístové Lotus- zadní náprava
Vzduchové zvedáky
Motor
VW 1998ccm 20V
Výkon 275 PS - Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika - Euro 6- dataloger AIM
Převodovka
SADEV sekvenční 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje
Spojka - 3 lamelová keramická 140mm
Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels
Rok 2007 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2007-2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-2012 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- V roce 2009-2012 bylo součástí vítězného teamu a to v mezinárodním šampionátu KW-BERK a i v MMČR teamové trofei.
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR.
Po přestupu V.Vitvera do nového vozu Lotus WR12 jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Roman Shwan, Irena Steč, Martin šípek, ....
sportovní průkaz FIA E1 + E2-SH
E1/D4/E2 SH - Lotus Evora - > 2000
Vozidlo Lotus WR 9/2 je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Project WR9/2 – Lotus E1/D4 - > 2000
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR 9 interně - Mazlik
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 140-225 km/h dle zvolených převodů
Váha: 735kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, výroba SVC GROUP
Přední okno – Tvrzený Macralon
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon- přední náprava / dvou pístové Lotus- zadní náprava
Vzduchové zvedáky
Motor
VW 1998ccm 20V
Výkon 275 PS - Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika - Euro 6- dataloger AIM
Převodovka
SADEV sekvenční 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje
Spojka - 3 lamelová keramická 140mm
Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels
Rok 2007 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2007-2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-2012 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- V roce 2009-2012 bylo součástí vítězného teamu a to v mezinárodním šampionátu KW-BERK a i v MMČR teamové trofei.
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR.
Po přestupu V.Vitvera do nového vozu Lotus WR12 jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Roman Shwan, Irena Steč, Martin šípek, ....
Renault Clio RS III
Publikováno 27.01.2007
Renault Clio RS modifikace WR/8 sportovní průkaz ST-1 do 2 litrů E1
Renault Clio RS - > 2000 Vozidlo je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver a Roman Augustín
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu interně - Hnědka
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 0->200 km/h
Váha:dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Renault Clio RS
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Sedačka, volant, Sparco SVC GROUP
Přední okno – Tvrzený sklo a bezpečnostní folie
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon- přední náprava / dvou pístové
Motor
Renault Cup F1 1998ccm 20V
Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika - Cip tuning E - dataloger AIM
Převodovka
Renault Cup F1 SADEV 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje
Rok 2006 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2007-20010 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 20010-bylo dodané do Soukromého teamu
Po přestupu V.Vitvera do nového jej pilotovali velice úspěšně i taková osobnosti jako je Jan Čermák.
Renault Clio RS - > 2000 Vozidlo je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver a Roman Augustín
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu interně - Hnědka
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 0->200 km/h
Váha:dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Renault Clio RS
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Sedačka, volant, Sparco SVC GROUP
Přední okno – Tvrzený sklo a bezpečnostní folie
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon- přední náprava / dvou pístové
Motor
Renault Cup F1 1998ccm 20V
Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika - Cip tuning E - dataloger AIM
Převodovka
Renault Cup F1 SADEV 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje
Rok 2006 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2007-20010 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 20010-bylo dodané do Soukromého teamu
Po přestupu V.Vitvera do nového jej pilotovali velice úspěšně i taková osobnosti jako je Jan Čermák.
Renault Clio II
Publikováno 01.01.2006
Renault Clio Faze II modifikace WR/7 sportovní průkaz ST-1 do 2 litrů E1
Renault Clio - > 2000 Vozidlo je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o. >> BP AutosportBbrutál
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver a Roman Augustín
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu interně - Rendlík
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 0->200 km/h
Váha:dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Renault Clio
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Sedačka, volant, Sparco SVC GROUP
Přední okno – Tvrzený sklo a bezpečnostní folie
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon- přední náprava / dvou pístové
Motor
Renault Cup F1 1998ccm 20V
Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika - Cip tuning E - dataloger AIM
Převodovka
Renault Cup F1 SADEV 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje
Rok 2006 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2006-2008 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-bylo dodané do BP Motorsport
Po přestupu V.Vitvera do nového jej pilotovali velice úspěšně i taková osobnosti jako je Jan Čermák.
Renault Clio - > 2000 Vozidlo je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o. >> BP AutosportBbrutál
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver a Roman Augustín
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu interně - Rendlík
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 0->200 km/h
Váha:dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Renault Clio
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Sedačka, volant, Sparco SVC GROUP
Přední okno – Tvrzený sklo a bezpečnostní folie
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon- přední náprava / dvou pístové
Motor
Renault Cup F1 1998ccm 20V
Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika - Cip tuning E - dataloger AIM
Převodovka
Renault Cup F1 SADEV 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje
Rok 2006 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2006-2008 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-bylo dodané do BP Motorsport
Po přestupu V.Vitvera do nového jej pilotovali velice úspěšně i taková osobnosti jako je Jan Čermák.