4 kolo MP- Vysoké Mýto Rotax 20.07.2025
• Publikováno 20.07.2025 • zhlédnuto 801x
Když vám někdo úmyslně zničí závod, zdraví i rodinnou dovolenou... jak daleko je člověk ochotný zajít za "vítězstvím"?
Z prvního místa v Moravském poháru konec s to do konce sezony - incident, zlomená noha... tak stejně výpadek na dva závody.. o 4 místo v žebříčku nemá smysl pokračovat v MP
Vysoké Mýto. Skoro domácí trať. Děda a kamarádi v publiku. Tým makající na dokonalém setupu. Tohle měl být NÁŠ den.
A víte co?
Měli jsme na to.
Neoficiální tréninky? Bombový časy.
Kvalifikace? Čelní pozice, i když Bábíček se Žákem tradičně blokovali místo aby jeli.
Start před finálové jízdy ze třetího místa s jasným cílem: dostat se do čela a vyhnout se tomu arogantnímu ho…., které když nemá rychlost, tak si ji kompenzuje vybržďováním konkurence.
Otec mi před startem řekl jasně: "Zbav se ho. Jeď rychle a nechtěj toho Jantara mít někde u sebe."
Pohlídal jsem start. Ve třetí zatáčce jsem byl PRVNÍ. Chtěl jsem odjet.
A pak to přišlo.
Ten zelenej Bábíček - mě pod mostem poslal do píči, i když VĚDĚL, že mu to bez vytlačení nemůže vyjít.
Lehce jsem ubral, aby mě nesundal, nadjel si pro lepší výjezd a chtěl mu to vrátit na
Tam kde se jede dle dat a telemetrie plyn a 84 km/h To najednou zabrzdil na 50 km/h. tedy zabrzdil to o cca 30km
Náraz. Katapult do bariéry rychlostí 50 km/h.
Ohnutá spojovací tyčka řízení. Ohnutý pedál. Poškozený podvozek.
Dojel jsem poslední. Ale dojel.
Věděl jsem, že ze startu z posledního místa není šance bojovat o bednu.
Nevydržel jsem to. Výbuch emocí. Diskvalifikace.
Tři týdny komunikace s týmem na bodu mrazu.
Prasklý kotník, který se projevil až dodatečně. Zrušená rodinná dovolená. Prázdniny na prd díky zelenému skrčkovi.
Pak mi to vysvětlili. Kodex FIA se musí dodržovat. Ale taky mi ukázali, jak příště vyřešit na trati zmařený závod, pokud se někdo chová jako on … tak, aby to pro stevarda vypadalo "čistě".
Podle našich dlouholetých zkušeností, jeho tým ani otec nejsou sportovci. Slušné jednání jim je cizí.
Prostě takový odpad, který je pro lístek do Bahrajnu schopný někoho zmrzačit.
A víte, co je nejsmutnější?
Že to předváděli celou sezónu dál. Vybržďování, nesportovní chování, odstavování dalších soupeřů.
Je to hrozné říct….zmařená sezona investice čas … Možná by pro příště stačilo vyhlásit na začátku sezony kdo musí vyhrát za každou cenu a ani by na závody nemusel jezdit a Ostatní nechat závodit dle pravidel.
Pan kolega nám v Rakouském Bruku vyhrožoval, že pokud se u nich něco stane, bude to pro nás "likvidační", jak to myslel to máme nahrané na bezpečnostní kameře a jen řešíme kdy to použít. Já jako otec říkám: Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. A na tu výzvu budu reagovat, až uzraje čas, na každou s…. se voda vaří…
Motorsport není jen o rychlosti. Je o charakteru. O integritě. O tom, jak se chováte, když se nikdo nedívá.
A někteří lidé prostě nemají ani jedno, ani druhé, ani třetí.
Sdílej dál, pokud si myslíš, že sport by měl být o fairplay, ne o šikaně a likvidaci konkurence. ♻️
Tým a Maty za SVC Group.
Z prvního místa v Moravském poháru konec s to do konce sezony - incident, zlomená noha... tak stejně výpadek na dva závody.. o 4 místo v žebříčku nemá smysl pokračovat v MP
Vysoké Mýto. Skoro domácí trať. Děda a kamarádi v publiku. Tým makající na dokonalém setupu. Tohle měl být NÁŠ den.
A víte co?
Měli jsme na to.
Neoficiální tréninky? Bombový časy.
Kvalifikace? Čelní pozice, i když Bábíček se Žákem tradičně blokovali místo aby jeli.
Start před finálové jízdy ze třetího místa s jasným cílem: dostat se do čela a vyhnout se tomu arogantnímu ho…., které když nemá rychlost, tak si ji kompenzuje vybržďováním konkurence.
Otec mi před startem řekl jasně: "Zbav se ho. Jeď rychle a nechtěj toho Jantara mít někde u sebe."
Pohlídal jsem start. Ve třetí zatáčce jsem byl PRVNÍ. Chtěl jsem odjet.
A pak to přišlo.
Ten zelenej Bábíček - mě pod mostem poslal do píči, i když VĚDĚL, že mu to bez vytlačení nemůže vyjít.
Lehce jsem ubral, aby mě nesundal, nadjel si pro lepší výjezd a chtěl mu to vrátit na
Tam kde se jede dle dat a telemetrie plyn a 84 km/h To najednou zabrzdil na 50 km/h. tedy zabrzdil to o cca 30km
Náraz. Katapult do bariéry rychlostí 50 km/h.
Ohnutá spojovací tyčka řízení. Ohnutý pedál. Poškozený podvozek.
Dojel jsem poslední. Ale dojel.
Věděl jsem, že ze startu z posledního místa není šance bojovat o bednu.
Nevydržel jsem to. Výbuch emocí. Diskvalifikace.
Tři týdny komunikace s týmem na bodu mrazu.
Prasklý kotník, který se projevil až dodatečně. Zrušená rodinná dovolená. Prázdniny na prd díky zelenému skrčkovi.
Pak mi to vysvětlili. Kodex FIA se musí dodržovat. Ale taky mi ukázali, jak příště vyřešit na trati zmařený závod, pokud se někdo chová jako on … tak, aby to pro stevarda vypadalo "čistě".
Podle našich dlouholetých zkušeností, jeho tým ani otec nejsou sportovci. Slušné jednání jim je cizí.
Prostě takový odpad, který je pro lístek do Bahrajnu schopný někoho zmrzačit.
A víte, co je nejsmutnější?
Že to předváděli celou sezónu dál. Vybržďování, nesportovní chování, odstavování dalších soupeřů.
Je to hrozné říct….zmařená sezona investice čas … Možná by pro příště stačilo vyhlásit na začátku sezony kdo musí vyhrát za každou cenu a ani by na závody nemusel jezdit a Ostatní nechat závodit dle pravidel.
Pan kolega nám v Rakouském Bruku vyhrožoval, že pokud se u nich něco stane, bude to pro nás "likvidační", jak to myslel to máme nahrané na bezpečnostní kameře a jen řešíme kdy to použít. Já jako otec říkám: Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. A na tu výzvu budu reagovat, až uzraje čas, na každou s…. se voda vaří…
Motorsport není jen o rychlosti. Je o charakteru. O integritě. O tom, jak se chováte, když se nikdo nedívá.
A někteří lidé prostě nemají ani jedno, ani druhé, ani třetí.
Sdílej dál, pokud si myslíš, že sport by měl být o fairplay, ne o šikaně a likvidaci konkurence. ♻️
Tým a Maty za SVC Group.