• Publikováno 06.06.2016       • zhlédnuto 345x

   KPI9-PARNYE                                                                 kopie s původního webu - vydáno 6.6.2016, autor SVC TEAM , přečteno do 2021 - 29 694x 
Vítězství na ECCE HOMO upevnilo první místo Vladimíra Vitvera s AUDI TT-R DTM v absolutní klasifikaci Mistrovství Evropy Hill Climb Championship ve skupině E2-SH a posunulo ho na 3. místo v celkové klasifikaci

Vítězství na ECCE HOMO upevnilo první místo Vladimíra Vitvera s AUDI TT-R DTM v absolutní klasifikaci Mistrovství Evropy Hill Climb Championship ve skupině E2-SH a posunulo ho na 3. místo v celkové klasifikaci kategorie 2 bez rozdílu vozidel a tříd a rovněž je nejlépe hodnoceným českým závodníkem a týmem SVC GROUP CZECH NATIONAL TEAM v této kategorii hned za továrními speciály OSELLA a NORMA

Vladimír Vitver:  Po návratu z jediného závodu Mistrovství Evropy pořádaném v České republice ve Šternberku přišel čas zhodnotit naše výkony. Tentokrát bych nezačal u pilotů a jejich speciálů, ale u týmu závodních inženýrů, rodin, doprovodu, známých všeumělů, roztleskávačů a roztleskávaček podílejících se na zabezpečení týmu.

Chtěl bych jim poděkovat za obětavost, kterou týmu dávají, protože jak já říkám závody nezačínají na trati, ale již v garážích na doprovodné technice, závodničce, tak i v podpoře rodin tomu co děláme.

Ale zpět k závodu. Ecce Homo patří svým profilem trati, tak organizací, k absolutní evropské špičce a i tento rok to byl opravdu TOP závod. Jsem přesvědčený, že na této trati měřící 7 800 m je to nejférovější závodění co může být. Je to dáno tím, že závodní trať je v poměru 50:50, neboli půlka je technická a půlka je rychlá. Dá tedy vyniknout vozidlům stavěným na technické tratě i vozidlům jezdících tzv. na křídlech. 

Již seznam přihlášených a převzatých vozidel do závodu ukazoval, že se na tomto slavném závodě sešla absolutní mezinárodní špička z Itálie, Rakouska, Maďarska, Polska.... a samozřejmě i nejlepší závodníci a závodnice z mezinárodního mistrovství České republiky.

Vozidla z našich dílen SVC GROUP neměly opět na trati žádný problém a tak si jsme si mohli pohrávat jen s nastavením vozu do závodu. Kolega Roman Schwan řešil směsi pneumatik a drobnosti na ovládání řazení tak, aby co nejvíce vyhovovalo jeho stylu jízdy, a já jsem laboroval asi nejvíce. Měl jsem zálusk na rekord trati fenomenálního Georga Plasy a tak jsem v sobotu zkoušel nové věci na voze. Ale po druhém tréninku jsem se rozhodl pro osvědčené nastavení a experimenty jsem odsunul na okruhové testy. S dosaženým nejlepším časem 3.09,02 na jednu jízdu jsem se zařadil do historických statistik Ecce Homo hned za něj na krásné druhé místo, z čehož mám velkou radost.

Samotný závod jako takový lze popsat velice krátce a bez jakýchkoliv pohádek, které mě poslední dobou v tiskovkách různých týmů vlastně nudí.  

Roman Schwan - vyhrál svoji třídu E2-SH do 2000, jak v MMČR tak v Mistrovství Evropy a já jsem vyhrál absolutně ve skupině  E2-SH jak v MMČR tak i v Mistrovství Evropy. Po Španělském Al Fitu jsem přidal další ceněnou neporazitelnost napříč třídami a kategoriemi vozidel se střechou nad hlavou. :-)

Protože se náš team oficiálně MMČR neúčastní, mimo podpory velice šikovného opavského pilota Romana Shwana, srdečně Vás zvu na další závod, který se koná v italském  Ascoli Piceno ve dnech: 24-26.června

Poděkování patří partnerům : SVC GROUP s.r.o.- výrobce tažných zařízení, Triumf Professional Tools s.r.o.- dodavatel profesionálního nářadí, LSC MOTORSPORT s.r.o. - elektronika závodních vozidel, AUDI MOTOSPORT, ABT-SortLine,  AUTO KELLY a.s.

Za tým SVC VITVER RACING

 Vladimír Vitver